Klasyczne wizytówki drukowane są na aksamitnym, śnieżnobiałym papierze, mogą być uszlachetnione błyszczącą powłoką, która nadaje im gładkości oraz wytrzymałości. Kartoniki zachwycają żywymi kolorami druku i niezwykłym połyskiem całej powierzchni. Aksamitny papier pokryty dodatkową warstwą połyskującej folii sprawia, że efekt wizualny oraz użyteczność doskonale ze sobą współgrają. Rozmiarem pasują do każdego damskiego portfela, a ich charakter zależy tylko od Twojej wyobraźni! Wykorzystaj nasze wskazówki, byś mogła być naprawdę dumna ze swojej wizytówki i czuła, że jej wygląd odzwierciedla poziom Twoich usług!
Dlaczego warto zamawiać?
Wizytówka to obowiązkowy element prezentacji Twojej firmy. Najczęściej jeden z pierwszych, z którym będzie miał styczność potencjalny klient i na podstawie jakiego oceni Twój gabinet. Warto nadać jej wyjątkowy charakter, by wywierała odpowiednie wrażenie.
Wizytówka nie musi być nudna, ale powinna podlegać pewnym regułom. Nie może na niej zabraknąć nazwy firmy wyrażonej w postaci logo oraz danych teleadresowych, ale już usługi jakie oferujesz mogą zejść na dalszy plan lub nie pojawić się na niej w ogóle.
Wizytówka nie musi być banalnym zbiorem danych, ale małym dziełem sztuki. Ma przyciągać wzrok, wyróżniać się pośród innych zgromadzonych w wizytowniku i, co najważniejsze, zachęcać do skorzystania z Twoich usług. Należy mieć ją zawsze przy sobie i być zadowolonym z jej wyglądu.
Uwagi i sugestie
Wizytówka jednostronna to idealne rozwiązanie dla oszczędnych, zarówno w podawanej treści, jak i w wydawanych funduszach. Mniejsza przestrzeń do zagospodarowania wymaga większego skupienia na konkretach, wybierz tylko niezbędne dane, które pojawią się na kartoniku.
Chcesz, by twoja wizytówka jednostronna była czytelna i przyjemna dla oka klienta? Zrezygnuj z przepychu. Postaw na prostotę i zapomnij o fotografii salonu w tle. Jednostronna nie znaczy gorsza, pomyśl że rewers kartonika stanie się idealnym miejscem na szybkie notatki, zapiszesz tam datę kolejnej wizyty lub zalecenia po zabiegu!
Wizytówka dwustronna to maksimum miejsca. Nie musisz się ograniczać z ilością danych, co nie oznacza, że powinieneś przesadzać z treścią – zaplanuj ją z głową. Dodatkowa powłoka foliowa chroni kartonik przed szybkim zniszczeniem, skorzystaj z tej opcji, jeśli zależy ci na dłuższej żywotności swojej wizytówki.Uszlachetnienie to nie tylko plus dla efektu wizualnego, to również atut użytkowy. Podając tak zabezpieczony bilet masz pewność, że nie poplamisz go dłońmi, które miały wcześniej kontakt z produktami kosmetycznymi.
Wybieraj opcję 1000 sztuk tylko wtedy, gdy masz pewność, że taką ilość jesteś w stanie rozdać wśród klientów. Byłoby szkoda, żeby wizytówki się zmarnowały, bo dane są nieaktualne lub po prostu ci się znudzą.
Napisz nam co o tym myślisz