logo

Uniformy firmowe

post-image

Bywają kontrastowe i mocno odcinające się na śnieżnobiałej bieli fartucha, bądź subtelne, ledwie dostrzegalne na kolorowym materiale tuniki. Nadruki, bo nich mowa, stanowią idealne dopełnienie Twojego stroju służbowego. Tuniki, fartuchy, sukienki, spódnice i spodnie kosmetyczne i medyczne okraszone logo gabinetu ˶pracują˝ na pozytywny wizerunek całego personelu w oczach klienta.

Nieco inną funkcję spełniają t-shirty, to mniej oficjalny element wizerunku. Przeznaczone dla osób z branży, które chcą bawić się stylem, uwielbiają niebanalne nadruki i mają specyficzne poczucie humoru.

Dlaczego warto zamawiać?

Profesjonalny wygląd kosmetologa, bądź kosmetyczki to podstawa, estetyczny uniform już na wejściu ˶pracuje˝ na naszą opinię. Przekonuje, że w tym salonie usługi wykonywane są na wysokim poziomie, higiena to podstawa, a dbałość o każdego klienta, udany zabieg i miło spędzony czas zapięte jest na ostatni guzik.

To kolejny element identyfikacji wizualnej, spójny z innymi nośnikami reklamy gabinetu. Specjalista ubrany w stosowny strój służbowy z logo podnosi prestiż miejsca i wzbudza większe zaufanie.

Dlaczego warto zamówić t-shirt z naszymi autorskimi nadrukami? Bo sprawdzą się idealnie jako prezent dla koleżanki z branży, mało wyświechtany podarunek dla personelu lub dla siebie. Podkreślą dystans do siebie, specyfiki zawodu i opinii na temat osób w niej pracujących. Są charakterne, niebanalne, drapieżne, a czasem śmieszne – czyli dokładnie takie jak Ty!

Uwagi i sugestie

  • Technika sitodruku przeznaczona jest do większych nakładów, a to dlatego, że koszt wykonania matryc jest stosunkowo wysoki.
  • Z kolei cena wykonania haftu komputerowego jest uzależniona od ilości uderzeń igły maszyny haftującej. Ilość uderzeń igły określa gęstość ściegu, zużycie nici, czas pracy maszyny. Przy wykonaniu haftu nie ma znaczenia ilość wykorzystanych kolorów. Do powyższych kosztów należy dodać jednorazowy koszt wykonania programu hafciarskiego, uzależniony od wielkości i stopnia skomplikowania. Projekt takiego haftu posiada tolerancję zmiany jego wielkości o ±10%. Przy większych zmianach należy wykonać nowy program.
  • Metoda termotransferowa wykorzystywana jest do mniejszych nakładów, ale nie nadaje się do wszystkich rodzajów nadruku. Ograniczeniem jest niepełna paleta kolorystyczna folii i sama technologia. Termotransfer wspaniale sprawdza się przy wykonywaniu prostych logo z jednym, dwoma lub trzema kolorami, czy też napisów, ale niekoniecznie przy rozbudowanej grafice.

Napisz nam co o tym myślisz

Komentarz

Komentując, akceptujesz Politykę prywatności

business 834935 1280

Reklama zewnętrzna – pokaż się innym z klasą

21

Gadżety – podaruj coś wyjątkowego swoim klientom