logo

Film – promocja Twojego kosmetycznego biznesu

admin Marketing Salonu Kosmetycznego 9 czerwca 2022 0
post-image

Masz własny salon? Wiedz o tym, że nowocześni klienci są złaknieni innowacyjnej reklamy, kochają „zaglądać” do wnętrza salonu, „podpatrywać” zabiegi zanim się na nie zdecydują, „poznawać” specjalistę i jego umiejętności przed wizytą w gabinecie. Dlatego warto zainwestować w formę promocji, która odkryje przednim pełnie możliwości Twojego biznesu – film!

Jesteś organizatorem imprez branżowych? Zapewnij gościom, którzy zaszczycili Cię obecnością profesjonalną relację z wydarzenia. Niech mają możliwość odnalezienia się w tłumie przybyłych, przeżyją raz jeszcze przyjemne chwile w gronie innych pasjonatów, obejrzą momenty, które im umknęły, pochwalą się wspomnieniami na swoich kanałach społecznościowych. Zamów wideorelację ze swojego eventu.

Dlaczego warto zamawiać?

Spot reklamowy salonu

Spot to krótki film reklamowy trwający zazwyczaj do 30 sekund. Ma za zadanie promować markę lub przekonać klientów do skorzystania z konkretnej usługi salonu bądź do zakupu produktów będących w jego ofercie. Umieszczany na stronie internetowej gabinetu, prezentowany na targach lub na telewizorze zlokalizowanym w poczekalni. W skład usługi wliczone jest nagranie poszczególnych ujęć, opracowanie animacji, udźwiękowienie i postprodukcja (pojęcie to oznacza proces łączenia pojedynczych warstw obrazu, do których zaliczylibyśmy materiał filmowy kamer, animację i statyczne obrazy).

Film prezentacyjny gabinetu

Wideo prezentujące gabinet oraz jego ofertę zabiegową i produktową. Jest nieco dłuższe niż przeciętne spoty reklamowe, bowiem trwa od 3 do 5 minut. Zazwyczaj zawiera skondensowane informacje wstępne o salonie oraz jego ofercie. Film prezentacyjny może być umieszczony na stronie internetowej, a także prezentowany na targach lub branżowych imprezach. W skład usługi wliczone jest nagranie poszczególnych ujęć, opracowanie animacji, udźwiękowienie i postprodukcja.

Film instruktażowy

Krótki prezentuje rekomendowany sposób wykonywania konkretnego zabiegu lub całego rytuału zabiegowego. Przedstawia techniki przeprowadzania poszczególnych czynności pielęgnacyjnych, najczęściej wzbogacony komentarzem specjalisty wykonującego działanie. Krótka forma trwa do 2 minut i wymaga szybkiego montażu oraz skondensowanej informacji. Film instruktażowy krótki może znaleźć swoje miejsce na stronie internetowej, prezentuje się go klientce przed zabiegiem w celu zachęcenia do skorzystania z usługi. Bywa również stosowany przez producentów kosmetyków w celu zaprezentowania efektów po użyciu produktów.

Film instruktażowy długi

Różni się od opisywanego powyżej długością, trwa do 45 minut. Dzięki temu można bardzo szczegółowo i wyczerpująco pokazać oraz opisać każdą technikę czy czynność wykonywaną przez specjalistę. Produkowany na potrzeby sprzedaży osobom zainteresowanym, ma charakter szkoleniowy, pozwala przyswoić wiedzę bez potrzeby wychodzenia z domu.

Relacja z wydarzenia branżowego

Jej długość zależy od ustaleń z organizatorem. Ma za zadanie zaprezentować najciekawsze momenty eventu, uwiecznić uczestników oraz gości biorących w nim udział. W ciekawy sposób przedstawić wszystkie atrakcje i zachęcić niezdecydowanych do uczestnictwa w kolejne edycji wydarzenia.

 

Napisz nam co o tym myślisz

Komentarz

Komentując, akceptujesz Politykę prywatności

17

Nie zapomnij o ulotkach! Kilka porad, na co zwrócić uwagę

7

Sesja zdjęciowa szansą na udaną promocję salonu kosmetycznego