logo

Plakaty dla salonów kosmetycznych – czy warto?

kalafior Marketing Salonu Kosmetycznego 2 lipca 2023 0
post-image

Są wyraziste, czasem krzykliwe, innym razem przekonywujące lub ponętnie zachęcające. Plakaty, bo o nich mowa powinny się pięknie prezentować zarówno w witrynie gabinetu, jak i na słupie ogłoszeniowym. Nasze zachwycają bardzo wysoką jakością wydruku oraz nasyconymi kolorami na kredowym, lekko połyskującym papierze. Dla Twojego komfortu pokrywane są warstwą lakieru dyspersyjnego, który dodatkowo poprawia efekt wizualny i chroni Twoje małe dzieło przed ścieraniem. 

Dlaczego warto zamawiać?

Plakat to najstarszy i najbardziej popularny nośnik reklamy wizualnej, który dobrze zaprojektowany ma szansę trafić do wielu odbiorców. Doskonale sprawdza się przy promocji gabinetowych nowości zabiegowych i produktowych, informowaniu o planowanych eventach, bądź też o samym otwarciu nowego salonu urody.

Plakaty sprawdzają się tak samo dobrze na otwartej przestrzeni, jak i w przytulnych wnętrzach Twojego gabinetu. To stosunkowo tani sposób na dotarcie z ofertą do wybranych, bądź przypadkowych klientów.

beautypartners112

Uwagi i sugestie

  • Żeby plakat był czytelny nie przesadzaj z ilością treści, skup się na zachęcającym lub zmuszającym do działania haśle i dobrze dobranej ilustracji oraz kilku krótkich informacjach dodatkowych. Nie zapomnij jednak o danych teleadresowych.
  • Będziesz go wieszać na otwartej przestrzeni? Tym bardziej skup się na czytelności. Musi być dobrze widoczny z dużej odległości.
  • Plakaty planujesz wieszać we wnętrzu gabinetu lub na jego witrynie, możesz dodać kilka dodatkowych informacji, bowiem zainteresowana osoba poświęci na jego przeczytanie więcej czasu.
  • Treść planuj z głową, inaczej musisz zaprojektować plakat dla tzw. ˶klienta z ulicy˝, który nie zna twojego gabinetu, a inaczej skierowany do stałego gościa twoich progów.

Napisz nam co o tym myślisz

Komentarz

Komentując, akceptujesz Politykę prywatności

beautypartners12

Jakie materiały promocyjne warto wykorzystać podczas promowania salonu kosmetycznego?