Są wyraziste, czasem krzykliwe, innym razem przekonywujące lub ponętnie zachęcające. Plakaty, bo o nich mowa powinny się pięknie prezentować zarówno w witrynie gabinetu, jak i na słupie ogłoszeniowym. Nasze zachwycają bardzo wysoką jakością wydruku oraz nasyconymi kolorami na kredowym, lekko połyskującym papierze. Dla Twojego komfortu pokrywane są warstwą lakieru dyspersyjnego, który dodatkowo poprawia efekt wizualny i chroni Twoje małe dzieło przed ścieraniem.
Dlaczego warto zamawiać?
Plakat to najstarszy i najbardziej popularny nośnik reklamy wizualnej, który dobrze zaprojektowany ma szansę trafić do wielu odbiorców. Doskonale sprawdza się przy promocji gabinetowych nowości zabiegowych i produktowych, informowaniu o planowanych eventach, bądź też o samym otwarciu nowego salonu urody.
Plakaty sprawdzają się tak samo dobrze na otwartej przestrzeni, jak i w przytulnych wnętrzach Twojego gabinetu. To stosunkowo tani sposób na dotarcie z ofertą do wybranych, bądź przypadkowych klientów.
Uwagi i sugestie
- Żeby plakat był czytelny nie przesadzaj z ilością treści, skup się na zachęcającym lub zmuszającym do działania haśle i dobrze dobranej ilustracji oraz kilku krótkich informacjach dodatkowych. Nie zapomnij jednak o danych teleadresowych.
- Będziesz go wieszać na otwartej przestrzeni? Tym bardziej skup się na czytelności. Musi być dobrze widoczny z dużej odległości.
- Plakaty planujesz wieszać we wnętrzu gabinetu lub na jego witrynie, możesz dodać kilka dodatkowych informacji, bowiem zainteresowana osoba poświęci na jego przeczytanie więcej czasu.
- Treść planuj z głową, inaczej musisz zaprojektować plakat dla tzw. ˶klienta z ulicy˝, który nie zna twojego gabinetu, a inaczej skierowany do stałego gościa twoich progów.
Napisz nam co o tym myślisz